Sunday 25 November 2012

Yang berlalu , Biarlah berlalu

Assalammualaikum :)

Okayy , entri kali nie berkaitan yang berlalu biarlah berlalu . Semua orang ada masa silam right ? tak kesah lah sama ada  masa silam korang tu manis or pahit , masa silam yang manis akan buat kita tersenyum sendiri , tapi kalau masa silam yang pahit buat kita sedih , menangis . Am i right kawan kawan ?
Aku ada baca satu buku nie , mak bagi khas untuk aku , mungkin mak tahu yang anak dy sedang dalam masalah , ada yang mampu aku luahkan pada mak dan ada yang aku tak mampu nak luahkan , cuma airmata yang menitis kadang kadang tanpa aku sedari .
Apa yang aku dapat bila aku baca buku tu kan  "Mengingati masa lalu , dan bersedih diatas kedukaan dan kegagalan  didalamnya merupakan suatu tindakan yang bodoh, kerana ia seolah olah membunuh semangat, membunuh harapan dan menghalangi orang untuk menjalani kehidupan dengan seadanya "

so guys apa yang dah berlalu biarkan berlalu , dan kita harus meredhakannya , sekian :)


p/s: sesetengah orang menyorokkan segala masalah disebalik senyuman mereka , kita nampak dy  seperti gembira tapi kita tak tahu apa yang sedang berlaku dalam hati nya .






Thank you for reading. Do follow me okayy! Have a nice day :)

0 comments:

Post a Comment