Tuesday 11 December 2012

2 days with HIM ;)

Assalammualaikum semuaaaaaa ;)

Heyyy korang , nie cek nak story sikit lah kan dekat teman teman , hihi :P
semalam dengan harinie aku keluaq dengan cik sepullah , haishhh ~ Happy bak hang spend time dengan dy , Huu , kira 2 hari nie date sakan lah kann kann . Hee*Okayy excited pulak :P
Hmm , dy sangat lah baik kan sanggup pulak nak ulang alik amek aku , err kesian pun ada , Maaf ye saiful menyusakan awak but thanks atas kenangan yang awak bagi , akan ana simpan kenangan tu . *cewahhh, kemain berbunga kan hati nie :D cuma satu je doa aku , moga rasa cinta dan sayang aku dekat dy tak melebihi dr cinta dan sayang aku pada Allah ;)

Nahh , Our photo . Heee :)
Bestieee ;)
yesterday .
P/s: ana melting tengok awak senyum , gugur jantung . hehe :P


See , Kejamnyaa saiful :\ Hehe

Todayy : Putrajaya ;)
iloveyou mieraa ;)

cukup lah kan , gambar gambar nie pun da menunjuk betapa i GEMBIRA gilaa , byee uollss :P
p/s : Kami tak keluaq berduaa , ada kawan yang teman ;)





Thank you for reading. Do follow me okayy! Have a nice day :)

0 comments:

Post a Comment