Friday 25 January 2013

Random ;)

assalammualaikum .

heyy , tak tahu lah kenapa harinie terasa nak menaip , mungkin banyak yang aku ingin luah kan apa yang terbuku dalam hati nie , cuma disini tempat untuk aku bercerita . *Mungkin lahkan . Haaa ~ lately nie memang sangat bersawang lah blog aku , aku dah takde masa nak mengadap sosial network 24 jam macam dulu , masuk semester 4 hidup aku amat busy , penuh dengan assignment, lab and project ! itu semua menyaketkan kan dan membuat aku terasa teramatlah stress !
Nak buat macam mana kan dah life student macam nie , Hmm , ingat kan ambek kos IT nie tak la rumit tapi sebaliknya , Sadis kay sadisss gilaaa -.- Nak cerita bout final project , first benda yang amat menakutkan adalah REPEAT ! bila tengok ada senior yang repeat balek subject project and design nie telan air liur banyak kali lah kan , but i will do my best for this semester ! aku nak naik kann pointer aku , walau tak capai target AKJ cukup lah pointer aku naik 3 something keatass .

Second story is about friendss ~ aku teramatlah rindu bestiee aku dari sem 1 , pendengar setia aku . Ekynn and Madie . Hmm , dorang LI memang aku terkontang kanting lah kan dekat poli tu . Bukan nak cakap kawan yang aku ada sekarang nie tak best , mereka sangat best ada saat suka duka aku , tapi antara mereka yang amat memahami Fitrah and aisyah lah. senang nak sharing ! mereka selalu ada time aku susah , mungkin fitrah dan aisyah pengganti waktu ekynn and madie LI kott . heee , tahnks a lot sahabat .Sebenarnyaa dugaan berkawan lagi mencabar jika dibandingkan dengan dugaan bercintaa . Hilang kawan amat menyakit kan . Sebab aku dah pernah alami and aku tanak terulang lagi . Taknak ! 



Nyteee peeps .

Thank you for reading. Do follow me okayy! Have a nice day :)

0 comments:

Post a Comment