Sunday 5 May 2013

Assalammualaikum wahai blog yang dah lama rasanya aku tak jenguk , yang dah berabuk dan rasanya dah bersawang. *haaa mengarutt* okayy nie nak storyy laaa . hmm aku sedih lah lately nie , macam macam dugaan yang datang . Hmm , first, aku dah berjaya tamat semester 4 dengan jayanya . NO ! belum berjaya lagi , sebab result pun aku tak tahu , yelaa time exam jawab pun cikai cikai , study memain . tengok lah result nanty , moga takde repeat ! Second story , aku cakap tadi aku banyak didugakan , yes , ujian Allah memang berat , aku mohon ketabahan dan kekuatan diri. Hmm , ntah kenapa lately hati selalu rasa sebak , happy memang happy tapi sedih tetap mengundang ..Sedih teringatkan kawan kawan yang dulunya indah waktu kami berkawan , tapi sekarang semuanya berubah , mana buddyz dulu ? buddyz  yang dulu katanya sanggup susah senang bersama , dah takde lagi , sorang sorang makin menghilang , sedih bukan ? siapa yang tak sayangkan kawan, kawan yang dulunya sudi mendengar cerita suka dan duka aku kini tak lagi . Hampa , yes itu yang aku rasa , menangis setiap malam tak mendatangkan apa apa , aku rinduu , aku sangat rindukan kawan kawan aku , aku tahu aku tak mampu , tak mampu tuk menjadi seorang sahabat yang baik , tak mampu menjadi sahabat seperti yang mereka inginkan. Maaf kan aku wahai sahabat , tak pernah aku terniat untuk menyakitkan hatimu ,  malah aku cuba menjaga hati korang tapi aku sendiri tak tahu apa lagi yang harus aku puas kan . aku ikhlas meluah kan segala yang terbuku dalam hatiii nie . aku tak kuat berdepan dengan kalian , sebab aku takot aku akan menitis kan air mata , hanya disini medan untuk aku melepaskan segalanya . Sekiannn ~

Thank you for reading. Do follow me okayy! Have a nice day :)

1 comment: