Monday 30 June 2014

Assalammualaikum


"Weh, patah hati sakit tak ?" Jawapan dia yes ! sangat sakit . tak kisah lah kau patah hati sebab apa tapi kalau dah namanya patah hati memang akan menyakitkan . "Weh, kenapa orang susah nak hargai yang depan mata?" Sebab apa nak tahu ? sebab yang depan mata nie dia ingat akan sentiasa ada disisi dia and that's why la dia tak peduli or tak hargai kau but one day dia akan sedar apa yang dia buat . "Weh, kenapa susah nak rasa bahagia, kenapa asyik nak rasa sakit?" Hidup dah ditentukan Allah , Allah jugak yang menulis cara hidup kau dimuka bumi nie , kau cuma perlu berusaha perbaikinyaa , itu je . Bukan kau tak boleh bahagia cuma belum tiba masanyaa untuk kau bahagia .

semua benda soalan nie , aku pernah ajukan kepada beberapa sahabat baik aku , aku sering bertanya disaat aku kecewa dengan manusia manusia yang aku sayang . Aku rasa lemah bila aku dalam keadaan "Patah hati" padahal aku lupa Allah itu ada , padahal aku tak ingat yang Allah itu boleh bantu aku merawat luka aku.

Thank you for reading. Do follow me okayy! Have a nice day :)

0 comments:

Post a Comment